El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 6:30 pm

En RabosaFOX ja ha tirat endavant la votació no vinculant. Té el 100% dels vots a favor. Esperem que demostri que val aquesta confiança... La Stoa passa un moment de crisis, i ens cal un moderador ferm i útil. Ja ho haurem de veure. Que segueixi l'assamblearisme, i que Elvis ens agafi confessats...

Ara estem als tràmits d'investidura. Si en RabosaFOX no està d'acord amb ells, pot presentar la dimissió quan desitgi (li recomano llegir-los de punta a punta abans de decidir-se, no són molt llargs). Ara veurem tots els punts importants.



----------------------------------------------------------------------------------

En RabosaFOX jura com a moderador del Forumstoa, i accepta sense discussió que:

- Com a moderador, està obligat a respectar la normativa. Està sotmès a aquesta sense discussió. D'acord amb les possibilitats (no infinites) assambleàries, pot discutir els punts de la normativa amb l'administrador. No pot obrir un referèndum vinculant sense permís previ de l'administració.

- Com a moderador, deu un respecte a l'administrador (a qui reconeix com a superior, si bé tant l'administrador com el moderador estan sempre per sota de la normativa).

- També deu un respecte al poble, dins el que indiqui la normativa, i sense oblidar en lo essencial el dret-deure al respecte, la preferència per la difusió de cultura, i, en general, les preferències i limitacions de la normativa.

- Ha d'entendre que el mandat no durarà més de vuit mesos. No es pot allargar aquest termini sota cap concepte. (Un cop arribats els vuit mesos, serà moderador en funcions durant el temps que correspongui). Només pot allargar aquest termini, en certa manera, si torna a superar el tràmit electoral. Naturalment, pot dimitir quan desitgi, i si ho fa, es forcen eleccions anticipades.

- Com a moderador, tindrà dret a una categoria per a ell mateix, que podrà utilitzar a lliure criteri; les limitacions que tindrà són les ja referides respecte als drets exigibles per l'administrador i per l'usuari, sempre segons la normativa. Ni l'administrador ni ningú no podrà sancionar-lo si no és apelant a la normativa i al que aquesta exigeixi com a deures i penalitzi com a infraccions.

- Respectarà i tractarà amb la suficient simpatia les finalitats morals, culturals i socials de La Stoa, que no podrà insultar ni difamar. Si les aplicarà o no en la seva pròpia categoria, depèn del seu lliure criteri.

- Per tant, s'entén que el càrrec de moderador dura fins que 1) s'acaba el termini del mandat; 2) presenta la dimissió; o: 3) d'acord amb la normativa és expulsat per l'administrador. Totes tres possibilitats comporten que hi hagi eleccions immediates. Totes excepte l'expulsió comporten que passi a moderador en funcions.

- Tot supòsit no explicat anteriorment i que sigui objecte de discussió, serà decidit per l'administració en tot cas.

-----------------------------------------------------------------------------------



Si en RabosaFOX no presenta la dimissió, s'entendrà que està d'acord amb aquestes normes.

Ara queda un tema: el nom de la categoria: en RabosaFOX té uns vuit dies (fins el 24 de juliol) per decidir un nom (respectuós) per a la seva categoria. Si al dia següent d'aquesta data no ha decidit un nom, se li posarà el nom estàndard de "categoria de RabosaFOX". Un cop decidit un o altre nom, serà nomenat moderador a l'acte, entenent-se ja superats tots els preàmbuls.

Per tant, ja només queda donar per aclarits els termes de la moderació, i decidir el nom.

Bona sort, futur moderador!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 6:42 pm

M'ho he llegit i hi estic d'acord. Tinc moltes ganes de treballar per la difusió de la cultura! Ara em vaig a pensar el nom una micona study
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 6:50 pm

he pensat que podria ser el "pati" del cosmos stoer, un lloc on penjar imatges curioses, notícies "freakys"... una mena de pub o bar.

el nom seria:

KARL MARX, EL BAR DE LA STOA: ESPAI D'ESBARJO


Què et sembla?
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 7:04 pm

RabosaFOX escrigué:
he pensat que podria ser el "pati" del cosmos stoer, un lloc on penjar imatges curioses, notícies "freakys"... una mena de pub o bar.

el nom seria:

KARL MARX, EL BAR DE LA STOA: ESPAI D'ESBARJO


Què et sembla?

El nom em sembla una mica excèntric, però acceptable. Val perfectament. ¿Segur que no vols pensar-te'l per més temps? Si vols, pots esperar una mica a veure si la gent aprova el nom (espera posem uns cinc dies).

No sé... ¿Vols que et proposi algun nom? La decisió és cosa teva, per suposat, és el teu dret el nom que vulguis (amb prou respecte). Però et puc fer recomanacions... ¿Vols que pensi alguna cosa, noi?

Ja m'està animant encara més que siguis moderador... Au, vinga!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 7:34 pm

Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
he pensat que podria ser el "pati" del cosmos stoer, un lloc on penjar imatges curioses, notícies "freakys"... una mena de pub o bar.

el nom seria:

KARL MARX, EL BAR DE LA STOA: ESPAI D'ESBARJO


Què et sembla?

El nom em sembla una mica excèntric, però acceptable. Val perfectament. ¿Segur que no vols pensar-te'l per més temps? Si vols, pots esperar una mica a veure si la gent aprova el nom (espera posem uns cinc dies).

No sé... ¿Vols que et proposi algun nom? La decisió és cosa teva, per suposat, és el teu dret el nom que vulguis (amb prou respecte). Però et puc fer recomanacions... ¿Vols que pensi alguna cosa, noi?

Ja m'està animant encara més que siguis moderador... Au, vinga!!

Per suposat, Crom i stoers proposeu noms i idees per a bautitzar el BAR DE LA STOA! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 8:23 pm

RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
he pensat que podria ser el "pati" del cosmos stoer, un lloc on penjar imatges curioses, notícies "freakys"... una mena de pub o bar.

el nom seria:

KARL MARX, EL BAR DE LA STOA: ESPAI D'ESBARJO


Què et sembla?

El nom em sembla una mica excèntric, però acceptable. Val perfectament. ¿Segur que no vols pensar-te'l per més temps? Si vols, pots esperar una mica a veure si la gent aprova el nom (espera posem uns cinc dies).

No sé... ¿Vols que et proposi algun nom? La decisió és cosa teva, per suposat, és el teu dret el nom que vulguis (amb prou respecte). Però et puc fer recomanacions... ¿Vols que pensi alguna cosa, noi?

Ja m'està animant encara més que siguis moderador... Au, vinga!!

Per suposat, Crom i stoers proposeu noms i idees per a bautitzar el BAR DE LA STOA! Very Happy

Doncs res, el poble té la paraula... Wink

Però recorda que el temps per pensar-t'ho és FINIT, RabosaFOX, noi...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 8:25 pm

Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
RabosaFOX escrigué:
he pensat que podria ser el "pati" del cosmos stoer, un lloc on penjar imatges curioses, notícies "freakys"... una mena de pub o bar.

el nom seria:

KARL MARX, EL BAR DE LA STOA: ESPAI D'ESBARJO


Què et sembla?

El nom em sembla una mica excèntric, però acceptable. Val perfectament. ¿Segur que no vols pensar-te'l per més temps? Si vols, pots esperar una mica a veure si la gent aprova el nom (espera posem uns cinc dies).

No sé... ¿Vols que et proposi algun nom? La decisió és cosa teva, per suposat, és el teu dret el nom que vulguis (amb prou respecte). Però et puc fer recomanacions... ¿Vols que pensi alguna cosa, noi?

Ja m'està animant encara més que siguis moderador... Au, vinga!!

Per suposat, Crom i stoers proposeu noms i idees per a bautitzar el BAR DE LA STOA! Very Happy

Doncs res, el poble té la paraula... Wink

Però recorda que el temps per pensar-t'ho és FINIT, RabosaFOX, noi...

Més exactament: tens fins el 24 de juliol (si pel dia següent a primera hora encara no has près una decisió, se't donarà el nom general per defecte a la teva categoria).

Dit això, a veure què pensa el poble...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDl Jul 21, 2008 11:32 pm

RabosaFOX, ara has jurat com a moderador. Està molt bé. Però no oblidis que el 24 o abans hauries d'escollir un nom per a la categoria que tindràs. Si passada aquesta data encara no ho has escollit, la tindràs igualment i seràs igualment moderador a ple dret: només que tindràs en aquesta categoria un nom d'ofici.

Espero que diguis la teva, company.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
muslim

muslim


Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008
Edad : 106

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDt Jul 22, 2008 2:32 am

Propose alguna cosa com...

Semper Fidelis: Esbarjo, esplai, miscel·lania i sexe.

cheers cheers cheers cheers

Ja me direu! king
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.muslim-answers.org/
muslim

muslim


Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008
Edad : 106

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDt Jul 22, 2008 2:35 am

N'este podria ser son simbolh!

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Arms-exeter

SEMPER FIDELIS, ARA I SEMPER!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.muslim-answers.org/
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDt Jul 22, 2008 6:13 pm

muslim escrigué:
N'este podria ser son simbolh!

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Arms-exeter

SEMPER FIDELIS, ARA I SEMPER!

Benvolgut muslim, això ho hauria de decidir el RabosaFOX... Jo l'únic que puc fer és, si es dóna el cas que trenca la normativa (no en cap altre cas) suprimir una imatge i/o un títol inadequat.

Crec que les teves propostes són bones... però la categoria és propietat del moderador, no propietat meva; jo no puc prendre més accions de les necessàries per a l'ordre públic.

Ja veurem què decideix en Rabosa...

Apa, salut.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
muslim

muslim


Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008
Edad : 106

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDj Jul 24, 2008 2:19 am

Crom-el-nordic escrigué:
muslim escrigué:
N'este podria ser son simbolh!

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Arms-exeter

SEMPER FIDELIS, ARA I SEMPER!

Benvolgut muslim, això ho hauria de decidir el RabosaFOX... Jo l'únic que puc fer és, si es dóna el cas que trenca la normativa (no en cap altre cas) suprimir una imatge i/o un títol inadequat.

Crec que les teves propostes són bones... però la categoria és propietat del moderador, no propietat meva; jo no puc prendre més accions de les necessàries per a l'ordre públic.

Ja veurem què decideix en Rabosa...

Apa, salut.

No estava impossint res, no soc pas espanyol Crom! Només espere que ara vingui la RaposaFOX i doni el seu vist-e-palau. king
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.muslim-answers.org/
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDj Jul 24, 2008 6:57 pm

muslim escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
muslim escrigué:
N'este podria ser son simbolh!

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Arms-exeter

SEMPER FIDELIS, ARA I SEMPER!

Benvolgut muslim, això ho hauria de decidir el RabosaFOX... Jo l'únic que puc fer és, si es dóna el cas que trenca la normativa (no en cap altre cas) suprimir una imatge i/o un títol inadequat.

Crec que les teves propostes són bones... però la categoria és propietat del moderador, no propietat meva; jo no puc prendre més accions de les necessàries per a l'ordre públic.

Ja veurem què decideix en Rabosa...

Apa, salut.

No estava impossint res, no soc pas espanyol Crom! Només espere que ara vingui la RaposaFOX i doni el seu vist-e-palau. king

Com he dit, muslim, amic meu, si RabosaFOX accepta aquesta imatge, jo només la puc censurar, només, si trenca flagrantment la normativa. (Independentment de quins són els meus gustos personals.).

Això vol dir que la imatge no m'ha d'agradar a nivell personal si és que no m'agrada, però només en terminis legals (i no apelant a cap altre motiu) la podria censurar.

La imatge no trenca la normativa; ha de ser admesa. A nivell personal a mi m'agrada; millor per ella, això de bo que té. Si en RabosaFOX diu explícitament que aprova la imatge, no tinguis cap dubte que, almenys si els frikies no fan saboteig, la imatge serà aprovada. Paraula.

Apa, una abraçada als bons stoers!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 9:39 pm

he estat fora per motius personals, Crom, encara puc decidir el nom del meu fòrum?
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 10:08 pm

RabosaFOX escrigué:
he estat fora per motius personals, Crom, encara puc decidir el nom del meu fòrum?

¡¡Doncs en bon moment!! Sí, vale, disposes de dues hores a partir d'ara mateix per decidir el nom. Sinó, se't posarà el nom d'ofici.

De totes maneres, has de saber que el moderador té alguns drets per a canviar el nom de la seva categoria. Concretament, un cop creada la categoria, la primera vegada el moderador pot canviar el nom quan desitgi, i la segona i següents ho ha de fer quan hagi passat un mínim de 15 dies des del darrer canvi. Aquestes són les lleis al respecte.

Per tant, com em sembla que queda ben clar, si poso el nom, el primer cop el podràs canviar quan ho desitgis, ja fos inicialment apte o no apte per a tu. Per als canvis a partir del segon, però, hauràs de deixar un marge de temps. Crec que és just i no massa opressiu...

Compren que, si poguessis canviar el nom en absolutament qualsevol moment, podria resultar molt còmic, i hem de donar una imatge de web seriosa...

Tens temps fins les 11 de mitjanit per decidir un nom (si no el decideixes, se't donarà l'estàndard). Tant si ho fas com si no, ja coneixes les lleis al respecte.

Apa, salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDv Jul 25, 2008 11:30 pm

La proposta de Muslim (un stoer excepcional) recollia les idees bàsiques de sa meva i l'accepto amb aquestes modificiacions

Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània.

Preferesc aqueta modificació perquè no voldria que degeneres


salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDs Jul 26, 2008 1:09 am

RabosaFOX escrigué:
La proposta de Muslim (un stoer excepcional) recollia les idees bàsiques de sa meva i l'accepto amb aquestes modificiacions

Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània.

Preferesc aqueta modificació perquè no voldria que degeneres

salut.

Doncs no en parlem més. El nom de la categoria serà: "Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània.".

Demà la crearé i seràs moderador a ple dret. No en dubtis pas.

Apa, salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
muslim

muslim


Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008
Edad : 106

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDs Jul 26, 2008 1:34 am

RabosaFOX escrigué:
La proposta de Muslim (un stoer excepcional) recollia les idees bàsiques de sa meva i l'accepto amb aquestes modificiacions

Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània.

Preferesc aqueta modificació perquè no voldria que degeneres


salut.

cheers cheers cheers cheers GRÀCIES RABOSAFOX! : ) Però perqui has modificat l'ultim apartat? : ( De totes formes, m'agrada.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.muslim-answers.org/
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDs Jul 26, 2008 4:11 pm

muslim escrigué:
RabosaFOX escrigué:
La proposta de Muslim (un stoer excepcional) recollia les idees bàsiques de sa meva i l'accepto amb aquestes modificiacions

Semper Fidelis: Esbarjo, esplai i miscel·lània.

Preferesc aqueta modificació perquè no voldria que degeneres

salut.

cheers cheers cheers cheers GRÀCIES RABOSAFOX! : ) Però perqui has modificat l'ultim apartat? : ( De totes formes, m'agrada.

Ja està creada la categoria, com suposo que haureu vist... Espero que a tothom, i sobretot al RabosaFOX, us agradi... Apa, salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitimeDg Nov 02, 2008 11:22 am

Com que aquest tema ja el podem donar per tancat i resolt (i ben resolt, a fe meva), bloquejo (i conservo) aquest subfòrum.

Una abraçada als stoers!! Pocs, però fidels!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.   Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Comencen els tràmits d'investidura per al futur moderador RabosaFOX.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Proposta a l'alcalde RabosaFOX.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: La Stoa i el Cosmos Stoer. :: La llei stoera: debat i informació.-
Canviar a: