El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Com es que a canviat l'ideari de lastoa?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 1:10 pm

- La Stoa és un portal de mentalitat catalanista i independentista. Cap article de La Stoa pot pas anar marcadament en contra de la mentalitat independentista (si bé tampoc hi ha de donar un suport explícit per necessitat). Respectem els portals internàutics que tenen una llengua i/o una postura política diferent, la qual no obstant no compartim. Cal assenyalar que també tenim articles de temàtica no-política. (Entenem la mentalitat independentista tant en els aspectes polítics com en els "no-polítics").

Aixo segons lastoapedia pero en crom mateix ja ha reconegut que es de dretes i monarquic scratch

Aclara les coses monarca
Tornar a dalt Ir abajo
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 10:45 pm

ja no es de filosofia?
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 1:57 pm

Cal diferenciar entre la meva vida social-real i la meva vida internàutica.

Com a objectiu social en la realitat, sóc republicà i independentista, i sóc militant (i membre de la sectorial de política lingüística) d'ERC.

Com a líder parlamentari del Cosmos Stoer, malgrat que els articles de La Stoa són articles de tendència en ocasions independentista catalana, i sempre en respete als ideals catalanistes, jo, com a líder em descric com un líder monàrquic benevolent, que vol uns ideals de bona educació i d'utilitat cultural (així em descric a mi mateix, amb tota seriositat).

Crec que, per dirigir una web i complir amb uns ideals, cal tenir un tipus de govern monàrquic i no electe (m'atreviria a dir que el Racó Català és una oligarquia, amb tots els respectes).

No obstant, el poder monàrquic de La Stoa és un poder amb certes desconcentracions de poder a favor del poble. El líder no pren decisions al 100%, sinó que dóna importància a les opinions, i (en ocasions) a les decisions populars. És per això que diem que la forma de govern (que no el contingut dels articles) és una monarquia parlamentària (i no una monarquia qualsevol).

També cal dir que, tot i la utilització d'un lideratge que jo descric com a monàrquic, jo no em sento una persona de dretes, sinó sempre un progressista d'esquerres, també a l'hora de dirigir la meva web (encara que utilitzi unes eines pròpies de monarquia).

És important dir que La Stoa no imita pas la monarquia espanyola (només n'agafa, i de forma atenuada, alguns aspectes), i assenyalo que jo sento un odi fort per a Joan Carles I i l'estil de govern que ell representa, que no comparteixo en absolut.

Espero que aquesta llarga explicació posi llum sobre quina és la meva postura en la vida real, social, i internàutica, i sobre com entenc jo la meva postura al respecte.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDl Des 01, 2008 3:20 am

com es pot ser d'esquerra republicana i monàrquic, Crom?
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDl Des 01, 2008 3:11 pm

RabosaFOX escrigué:
com es pot ser d'esquerra republicana i monàrquic, Crom?

Bon amic i alcalde stoer Crom, escolta'm uns minuts sisplau: el món internàutic i el món social-real són dos móns diferents, que no tenen ni molt ni poc a veure. Tenen diferències significatives.

Jo sóc republicà en el món social-real. I sóc monàrquic (monàrquic sempre parlamentari) al món internàutic social del Cosmos Stoer (només del Cosmos Stoer).

Insisteixo en el fet que, en el món internàutic, es donen unes condicions, i, en el món social-real, unes altres. Els dos móns estan relacionats, però són bastant diferents. Bastant diferents, sí.

No obstant, vull dir-te que, en el món social-real, sempre sóc republicà, i no tinc cap simpatia, pràcticament cap per no dir cap, amb les monarquies. A més, a títol general, t'haig de dir que sento una forta animadversió i rebuig, tant pel Partit Popular, com pel rei Joan Carles I, i també pel Príncep Felip de Borbó (i pel PSOE, i per altres entitats colectives... però ara no és el moment per fer la meva llista de "menys estimats"...).

També vull dir que, en tot cas, tant com a republicà d'ERC (dic les sigles que, en part, encara conserven), com també com a monarca parlamentari de La Stoa, em sento progressista a tot arreu. Només que, el progressisme, tal i com jo l'entenc, s'ha d'aplicar de forma monàrquica en uns llocs, i de forma republicana en d'altres.

També dic que la monarquia i la república les aplico separadament segons el lloc; mai conjuntament. Sóc monàrquic en un lloc, i republicà en un altre; però mai ambdues coses en el mateix espai (internàutic o físic). Distingeixo ambdós governs, però mai tot o res de cap dels dos; s'alternen segons les circumstàncies.

Espero de bon grat haver-me explicat lo bastant bé, senyor alcalde...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDl Des 01, 2008 10:01 pm

gracies per la resposta, Crom cat
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDt Des 02, 2008 12:00 pm

RabosaFOX escrigué:
gracies per la resposta, Crom cat

De res, RabosaFOX. Al teu servei. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 5:28 pm

Disposició del líder stoer: Aquest fòrum no té molt d'interès actualment, però respecta lo bastant la llei stoera, i trobo que té interès conservar-lo sense bloquejar-lo. Per tant, per ara i per bastant de temps almenys, es conservarà obert i amb possibilitat de participació.

Bon dia a tothom!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
r0mpetechos

r0mpetechos


Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 22/01/2009

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 12:29 am

Crom-el-nordic escrigué:
Disposició del líder stoer: Aquest fòrum no té molt d'interès actualment, però respecta lo bastant la llei stoera, i trobo que té interès conservar-lo sense bloquejar-lo. Per tant, per ara i per bastant de temps almenys, es conservarà obert i amb possibilitat de participació.

Bon dia a tothom!!

HALESORES YO TAMBE PUK PARTICIPAR SI VULL, SENYOR?
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitimeDs Gen 24, 2009 12:29 am

r0mpetechos escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Disposició del líder stoer: Aquest fòrum no té molt d'interès actualment, però respecta lo bastant la llei stoera, i trobo que té interès conservar-lo sense bloquejar-lo. Per tant, per ara i per bastant de temps almenys, es conservarà obert i amb possibilitat de participació.

Bon dia a tothom!!

HALESORES YO TAMBE PUK PARTICIPAR SI VULL, SENYOR?

Ho parlarem després de la suspensió.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com es que a canviat l'ideari de lastoa?   Com es que a canviat l'ideari de lastoa? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Com es que a canviat l'ideari de lastoa?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El signe d'Apple ha estat eliminat (canviat) del Forumstoa.
» Enigmes de lastoa
» Bona opinio de lastoa
» Oficialment Lastoa .cat a Mort!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Política, societat i catalanisme-
Canviar a: