El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDc Oct 15, 2008 9:57 pm

Benvolguts deuvosguardencs i stoers,

Tot i que, en compliment del vostre vot, no participaré en el DVG mínim passats tres mesos (la data no podrà ser fins ja arribat el 10 de desembre de 2008), la promesa electoral no treu que pugui pronunciar-me sobre aquest desvergonyit de "Conanelsavi" en el Forumstoa.

Al contrari: obro aquest subfòrum que ara llegeixes amb molt de gust. Ja no més silenci.

Per a més referència, he decidit passar a l'acció i fer aquesta proclama que ara llegeixes com a reacció a aquest fòrum de DVG (pots consultar-lo en el vincle quan destigis).

Afirmo, sense cap ironia ni mentides, i sense cap orgull especial (tampoc veig perquè hauria de tenir aquest sentiment) les següents afirmacions:

  1. Potser la més important: jo no sóc en Conanelsavi. Desconec totalment qui és el tal Conanelsavi, no en tinc cap pista evident sobre la seva identitat; però no sóc jo.
  2. Afirmo que a mi em faria molta vergonya ser (repeteixo, no ho sóc pas) aquesta espècie de persona, que no comparteixo en absolut cap de les seves classes d'afirmacions (si en compartís alguna, encara que fos alguna de molt secundària, us ho diria en un altre lloc; de moment, quedem en que ni la més mínima). Em desentenc de tot el que digui en Conan "el savi".
  3. Afirmo, i no ho dic per dir qualsevol cosa, que el meu estil és molt conegut a Internet, i que és fàcil d'imitar per casi qualsevol. En altres paraules: no veig perquè és cap tipus de "demostració" que en Conan sigui jo.
  4. Perquè no tinc perquè amagar-ho: en Crom és la divinitat del món de Conan el bàrbar. Informo d'això als lectors poc aficionats a les lectures del gran escriptor Howards (espero recordar bé el nom...).
  5. Encara que, ben alt ho dic, em mostro solidari cap a tots els usuaris damnificats i ofesos pel "senyor" Conan, faig una afirmació en concret (en podria fer d'altres, i possiblement les fagi en un futur no molt llunyà) amb l'usuari "RequiemMatematic", qui ha quedat ferit en la seva dignitat (com a disminuit físic i visual que és ell, dit amb tot el respecte) per les "parauletes" de Conan. Tens el meu suport, RequiemMatematic, no et deixis humiliar mai.


Amb tot això, i sense perjudici que en un futur pugui ampliar-la, faig la meva proclama i "moc fitxa" sobre el DVG i el desafortunat (per dir-ho suau) Conanelsavi. No m'he quedat silenciós.

Visca Jun, i visca el DVG!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
RabosaFOX

RabosaFOX


Nombre de missatges : 174
Data d'inscripció : 30/06/2008

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 2:49 pm

No ens importa. El poble stoer no està disposat a escoltar i recolzar l'administració fins que es compleixi el dret democràtic del paquet en llengua xinesa i arribi la cromnistia per a tots els represaliats.

Aquest no és el camí, Crom, t'equivoques, permet-me el meu consell d'amic.
Tornar a dalt Ir abajo
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 5:22 pm

RabosaFOX escrigué:
No ens importa. El poble stoer no està disposat a escoltar i recolzar l'administració fins que es compleixi el dret democràtic del paquet en llengua xinesa i arribi la cromnistia per a tots els represaliats.

Aquest no és el camí, Crom, t'equivoques, permet-me el meu consell d'amic.

Tu si que saps Rabosa ! Ben dit
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 5:23 pm

RabosaFOX escrigué:
No ens importa. El poble stoer no està disposat a escoltar i recolzar l'administració fins que es compleixi el dret democràtic del paquet en llengua xinesa i arribi la cromnistia per a tots els represaliats.

Aquest no és el camí, Crom, t'equivoques, permet-me el meu consell d'amic.

¿Aquesta és la teva proclama? ¿Defensar la impunitat de qui m'insulta a mi i al meu portal? ¿Amparar a qui m'agredeix verbalment ho trobes tu "un dret democràtic"?

No, RabosaFOX, no.

Encara que no fas cap sanció demanant això, que sàpigues que no t'ho concediré; res de sancions a qui comenti una falta. ¿Et penses que això és una fira de carnaval?

El dret de petició, malgrat que encara no escrit a la normativa, és un dret. Tu pots demanar el que sigui, encara que (com passa de fet en aquesta ocasió) la cosa subjecta a petició no m'agradi pas gens. Però les teves peticions no tenen rang obligatori. Ho sento per tu.

Pots insistir les vegades que vulguis... Em penso que perds el temps. Ara bé, possiblement cada cop et faci menys cas...

Com tu vulguis, RabosaFOX. Però moltíssim em temo que no hi haurà sancions per a ningú que ofengui moralment el nostre portal. Ara ja ho saps.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 5:24 pm

Ex-amicdeCrom escrigué:
RabosaFOX escrigué:
No ens importa. El poble stoer no està disposat a escoltar i recolzar l'administració fins que es compleixi el dret democràtic del paquet en llengua xinesa i arribi la cromnistia per a tots els represaliats.

Aquest no és el camí, Crom, t'equivoques, permet-me el meu consell d'amic.

Tu si que saps Rabosa ! Ben dit

Tu, Ex-amicdeCrom, siguis qui siguis, ves amb compte, perquè, com facis alguna agressió verbal a mi o al meu portal, patiràs la mateixa sort que els altres que ho han intentat anteriorment.

Si no hi ha respecte, hi ha sancions.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Ex-amicdeCrom




Nombre de missatges : 67
Data d'inscripció : 16/07/2008

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 5:29 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Ex-amicdeCrom escrigué:
RabosaFOX escrigué:
No ens importa. El poble stoer no està disposat a escoltar i recolzar l'administració fins que es compleixi el dret democràtic del paquet en llengua xinesa i arribi la cromnistia per a tots els represaliats.

Aquest no és el camí, Crom, t'equivoques, permet-me el meu consell d'amic.

Tu si que saps Rabosa ! Ben dit

Tu, Ex-amicdeCrom, siguis qui siguis, ves amb compte, perquè, com facis alguna agressió verbal a mi o al meu portal, patiràs la mateixa sort que els altres que ho han intentat anteriorment.

Si no hi ha respecte, hi ha sancions.


???????????????????????????'''''

horly????
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDj Oct 16, 2008 6:29 pm

Ex-amicdeCrom escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Ex-amicdeCrom escrigué:
RabosaFOX escrigué:
No ens importa. El poble stoer no està disposat a escoltar i recolzar l'administració fins que es compleixi el dret democràtic del paquet en llengua xinesa i arribi la cromnistia per a tots els represaliats.

Aquest no és el camí, Crom, t'equivoques, permet-me el meu consell d'amic.

Tu si que saps Rabosa ! Ben dit

Tu, Ex-amicdeCrom, siguis qui siguis, ves amb compte, perquè, com facis alguna agressió verbal a mi o al meu portal, patiràs la mateixa sort que els altres que ho han intentat anteriorment.

Si no hi ha respecte, hi ha sancions.


???????????????????????????'''''

horly????

Ets insufrible...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Grascapeta

Grascapeta


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 16/06/2008

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDv Nov 21, 2008 12:49 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Ex-amicdeCrom escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Ex-amicdeCrom escrigué:
RabosaFOX escrigué:
No ens importa. El poble stoer no està disposat a escoltar i recolzar l'administració fins que es compleixi el dret democràtic del paquet en llengua xinesa i arribi la cromnistia per a tots els represaliats.

Aquest no és el camí, Crom, t'equivoques, permet-me el meu consell d'amic.

Tu si que saps Rabosa ! Ben dit

Tu, Ex-amicdeCrom, siguis qui siguis, ves amb compte, perquè, com facis alguna agressió verbal a mi o al meu portal, patiràs la mateixa sort que els altres que ho han intentat anteriorment.

Si no hi ha respecte, hi ha sancions.


???????????????????????????'''''

horly????

Ets insufrible...

i TU UN DICTADOR SANGUINARI I DESPOTIC TENS SORT QUE VISQUI MOLT LLUNY DE TU
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitimeDs Nov 22, 2008 1:20 am

Grascapeta escrigué:
(...)

i TU UN DICTADOR SANGUINARI I DESPOTIC TENS SORT QUE VISQUI MOLT LLUNY DE TU

A mi m'és igual on visquis tu, com si vols anar a viure a Groenlandia.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.   L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'Stoer 1r es pronuncia en contra de Conanelsavi i a favor dels usuaris del DVG.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» La stoa a favor desl drets democratics
» Parlem dels inconvenients de La Stoa PHP-Nuke.
» usuaris!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: