El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Diverses webs catalanes

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 4:04 pm

http://www.avui.cat
[space]
http://www.vilaweb.cat/
http://www.rfc.ppcc.cat/
http://www.elsingulardigital.cat/

espero que us agradin
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 7:29 pm

Crec que publicitar aquest tipus de coses és bo per al portal de La Stoa...

Et felicito per haver fet una bona feina currant-te aquest fil de fòrum. Gràcies, Maximum Bird.

Jo no estic aquí per censurar, o almenys no només per això, sinó també per a respectar i felicitar per els fils ben fets.

Segueix així.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 8:45 pm

Com suposo que ja hauràs vist, Maximum Bird, per premiar la teva (petita, però per a mi entusiasmadora) tasca promocionant webs catalanes, he decidit, durant algun temps, agafar el teu petit fil i pujar-lo de normal a permanent, a dalt de tot.

Tingues en compte que això no ha de sentar cap precedent si jo no vull. Per a bé i per a mal, qui mana mana, i aquí jo sóc el monarca. Dit amb tot el respecte.

Doncs res, espero que t'agradi el premi, i, si pot ser, que en treguis algun profit de bo.

Salut i república.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 8:53 pm

premi premi...

no és per ofendre.. però tinc fils pujats en fòrums de real importància...
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 8:59 pm

Maximum Bird escrigué:
premi premi...

no és per ofendre.. però tinc fils pujats en fòrums de real importància...

Si el que estàs dient, senyor Èxit, és que refuses el premi, si el problema és això, te'l retorn a estat normal, i santes pàsques... Razz
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 9:19 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
premi premi...

no és per ofendre.. però tinc fils pujats en fòrums de real importància...

Si el que estàs dient, senyor Èxit, és que refuses el premi, si el problema és això, te'l retorn a estat normal, i santes pàsques... Razz

? fés el que vulguis, puix per llà m'has dit que tu ets el manamés del fòrum xD
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 11:34 pm

Maximum Bird escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
premi premi...

no és per ofendre.. però tinc fils pujats en fòrums de real importància...

Si el que estàs dient, senyor Èxit, és que refuses el premi, si el problema és això, te'l retorn a estat normal, i santes pàsques... Razz

? fés el que vulguis, puix per llà m'has dit que tu ets el manamés del fòrum xD

Sóc el manamés del fòrum. El monarca. Parlamentari, però monarca.

De president, res. Ja ho diuen ben claret les lleis: no només sóc monarca, sinó que la nomenclatura de president ningú me la pot dir: és inapelable respecte a mi.

No sé el Racó Català si són el que siguin... al meu entendre, són una aristocràcia, però això s'ho haurien de definir ells mateixos, vinga.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDv Oct 10, 2008 11:46 pm

Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
premi premi...

no és per ofendre.. però tinc fils pujats en fòrums de real importància...

Si el que estàs dient, senyor Èxit, és que refuses el premi, si el problema és això, te'l retorn a estat normal, i santes pàsques... Razz

? fés el que vulguis, puix per llà m'has dit que tu ets el manamés del fòrum xD

Sóc el manamés del fòrum. El monarca. Parlamentari, però monarca.

De president, res. Ja ho diuen ben claret les lleis: no només sóc monarca, sinó que la nomenclatura de president ningú me la pot dir: és inapelable respecte a mi.

No sé el Racó Català si són el que siguin... al meu entendre, són una aristocràcia, però això s'ho haurien de definir ells mateixos, vinga.

vaja, tecnologia del segle XXI, amb troglodites de l'edat mitjana...

interessant, interessant... cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 12:16 am

Maximum Bird escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
premi premi...

no és per ofendre.. però tinc fils pujats en fòrums de real importància...

Si el que estàs dient, senyor Èxit, és que refuses el premi, si el problema és això, te'l retorn a estat normal, i santes pàsques... Razz

? fés el que vulguis, puix per llà m'has dit que tu ets el manamés del fòrum xD

Sóc el manamés del fòrum. El monarca. Parlamentari, però monarca.

De president, res. Ja ho diuen ben claret les lleis: no només sóc monarca, sinó que la nomenclatura de president ningú me la pot dir: és inapelable respecte a mi.

No sé el Racó Català si són el que siguin... al meu entendre, són una aristocràcia, però això s'ho haurien de definir ells mateixos, vinga.

vaja, tecnologia del segle XXI, amb troglodites de l'edat mitjana...

interessant, interessant... cyclops

¿Què vols dir, Maximum Bird? ¿Que la gent autoritària són troglodites? ¿Això afirmes?

No sé perquè, i que consti que no posaria pas les mans el foc a que fos veritat, però et veig a vegades una mica proper a postures anarquistes o antiautoritàries...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 12:22 am

L'home savi és capaç d'autogovernar-se, i sempre sap el que ha de fer.

L'ignorant, no.

El deure del savi però, és ensenyar a caminar l'ignorant.

Si els savis ensenyen, els ignorants seràn savis, i amb el pas del temps, no farà falta govern.

(Utopía? potser si, però viatjar al cel, també era impossible, i recorda que la terra era quadrada)
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 12:30 am

Maximum Bird escrigué:
L'home savi és capaç d'autogovernar-se, i sempre sap el que ha de fer.

L'ignorant, no.

El deure del savi però, és ensenyar a caminar l'ignorant.

Si els savis ensenyen, els ignorants seràn savis, i amb el pas del temps, no farà falta govern.

(Utopía? potser si, però viatjar al cel, també era impossible, i recorda que la terra era quadrada)

¡¡Per fi, un home capaç de valorar una bona tertúlia filosòfica!!

M'agrada debatre amb tu. No comparteixo tots els teus arguments, però tenen una seriositat que fa de bon compartir.

Et diré una cosa (t'aviso que aviat marxo de juerga). ¿Què entens per savi? ¿Entens per savi el mateix que per erudit? Hi ha gent molt sàbia i amb molt de potencial per a la violència...

Et faré una pregunta, així mateix. ¿Creus que és savi qui descobrís un aparell que no tingués absolutament cap altra utilitat que la de servir com una bomba capaç de destruir tot el sistema solar? O sigui: ¿Tenir talent i erudició científica per a la destrucció és una forma de saviesa?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 12:34 am

Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
L'home savi és capaç d'autogovernar-se, i sempre sap el que ha de fer.

L'ignorant, no.

El deure del savi però, és ensenyar a caminar l'ignorant.

Si els savis ensenyen, els ignorants seràn savis, i amb el pas del temps, no farà falta govern.

(Utopía? potser si, però viatjar al cel, també era impossible, i recorda que la terra era quadrada)

¡¡Per fi, un home capaç de valorar una bona tertúlia filosòfica!!

M'agrada debatre amb tu. No comparteixo tots els teus arguments, però tenen una seriositat que fa de bon compartir.

Et diré una cosa (t'aviso que aviat marxo de juerga). ¿Què entens per savi? ¿Entens per savi el mateix que per erudit? Hi ha gent molt sàbia i amb molt de potencial per a la violència...

Et faré una pregunta, així mateix. ¿Creus que és savi qui descobrís un aparell que no tingués absolutament cap altra utilitat que la de servir com una bomba capaç de destruir tot el sistema solar? O sigui: ¿Tenir talent i erudició científica per a la destrucció és una forma de saviesa?

Una cosa és ser erudit (un científic, per exemple) i l'altre és ésser savi.

Una persona sàvia és una persona que té valors i virtuds positius (justícia, perdó, etc..) i que a més, ha de tenir coneixements erudits, doncs penso que tot va lligat.

Un erudit coneix el món extern, un savi, principalment, es coneix a si mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 12:53 am

Maximum Bird escrigué:
Crom-el-nordic escrigué:
Maximum Bird escrigué:
L'home savi és capaç d'autogovernar-se, i sempre sap el que ha de fer.

L'ignorant, no.

El deure del savi però, és ensenyar a caminar l'ignorant.

Si els savis ensenyen, els ignorants seràn savis, i amb el pas del temps, no farà falta govern.

(Utopía? potser si, però viatjar al cel, també era impossible, i recorda que la terra era quadrada)

¡¡Per fi, un home capaç de valorar una bona tertúlia filosòfica!!

M'agrada debatre amb tu. No comparteixo tots els teus arguments, però tenen una seriositat que fa de bon compartir.

Et diré una cosa (t'aviso que aviat marxo de juerga). ¿Què entens per savi? ¿Entens per savi el mateix que per erudit? Hi ha gent molt sàbia i amb molt de potencial per a la violència...

Et faré una pregunta, així mateix. ¿Creus que és savi qui descobrís un aparell que no tingués absolutament cap altra utilitat que la de servir com una bomba capaç de destruir tot el sistema solar? O sigui: ¿Tenir talent i erudició científica per a la destrucció és una forma de saviesa?

Una cosa és ser erudit (un científic, per exemple) i l'altre és ésser savi.

Una persona sàvia és una persona que té valors i virtuds positius (justícia, perdó, etc..) i que a més, ha de tenir coneixements erudits, doncs penso que tot va lligat.

Un erudit coneix el món extern, un savi, principalment, es coneix a si mateix.

No simpatitzo gaire amb el pensament de Sòcrates, però estic d'acord amb que coneixer-se a un mateix és important.

Apart, "coneixer-se a un mateix" pot admetre molts sentits... ¿Quin d'ells penses tu, noi?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Maximum Bird




Nombre de missatges : 64
Data d'inscripció : 10/10/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 1:00 am

La totalitat absoluta, em sembla... quins aspectes separes tu?
jo prefereixo no separar-los.. però si no;

Conciència sobretot.
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDs Oct 11, 2008 1:13 am

Maximum Bird escrigué:
La totalitat absoluta, em sembla... quins aspectes separes tu?
jo prefereixo no separar-los.. però si no;

Conciència sobretot.

Ho sento, però abans de tres minuts hauré apagat el meu ordinador. Ho debatem demà, o algun altre dia (suposo que demà).

Que vagi molt bé!! Bona nit!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Victor-SB




Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 08/06/2008

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 3:23 pm

www.elfenix.org
Tornar a dalt Ir abajo
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitimeDg Oct 12, 2008 8:42 pm

Victor-SB escrigué:
www.elfenix.org

Aquesta web ja fa algun temps que no existeix... Pel que sembla, l'Èric ha plegat veles permanentment.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





Diverses webs catalanes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Diverses webs catalanes   Diverses webs catalanes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Diverses webs catalanes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Secció general de la propaganda :: Propaganda (no del Cosmos Stoer).-
Canviar a: