El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa.

Els fòrums stoers de Forocatalan seran suprimits a mig plaç, potser en menys de tres mesos, en virtud d'una sentència legal stoera ja aprovada que no admet recursos. Demano la vostra comprensió en aquest tràmit legal i els seus efectes.
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seRegistrar-seIniciar Sessió

 

 En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Empty
MissatgeAssumpte: En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina.   En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Icon_minitimeDl Jul 28, 2008 9:41 pm

Recentment em vaig fer a mi mateix un test. Perquè aleshores tenia pressa, i per no alterar el text original, deixo les preguntes en castellà: ho lamento, espero que el pròxim cop pugui arreglar-ho. Mentrestant, a llegir el test!!



--------------------------------------------------------------

Marc Corbera es fa a sí mateix el següent test.

Test fet a Marc Corbera, Crom el nòrdic.

1 Primer nombre: Des de sempre, em dic MARC (no estic batejat).
2 Que hora es: 15.12 ara mateix
3 Fecha de nacimiento: prefereixo no revelar-la.
4 Equipo de futbol: El Barça, però tampoc molt, perquè no sóc gaire futbolista.
5 Un deporte: no sóc gaire esportista, però un esport que m'agrada una mica és l'esquí.
6 Profesión: Ara mateix, zelador de l'ICS.
7 Idiomas: el meu preferit, català; altres: castellà i anglès.
8 Una bebida: cafè amb llet.
9 Lo mas bonito de tu vida: haver passejat amb la que és ara la meva ex-amiga, mentre va durar (sic)
10 El día mas triste: el dia que els meus enemics em van promocionar per la ràdio sense cap permís previ meu; potser no va ser un dia exactament trist, però em va sentar fatal.
11 Una ilusion: escriure.
12 Un numero: el 7, de tota la vida.
13 Un letra: M
14 Eres feliz: Bastant (però no molt).
15 Echas en falta a alguien: Sí, a certa noia, la meva ex-amiga de sobre... però prefereixo no mencionar el seu nom.
16 Ultima película que has visto: no ho recordo ara mateix; actualment vaig poc al cinema.
17 Canción que te hace llorar: diria que ninguna, però m'impressiona bastant la cançó "hoy no quiero", de J.Venegas.
18 Los amigos son para siempre? En la meva vida, sense dubte que no, amb molt poques excepcions; els amics duren generalment segons la temporada.
19 Eres romántica? Sí que sóc romàntic... quan vull i quan em sento pacífic.
20 Horóscopo: Sóc un Piscis.
21 Color de ojos: Marró.
22 Color del cabello: Morè tirant a castany.
23 Altura: fa temps que no me la mesuro, però ara dec estar al voltant de 1.74 m.
24 Numero de pie: 42, tinc el peu una mica gran.
25 Un animal: El gat, el gat.
26 Un color: vermell, el color més dinàmic.
27 Época en la que te gustaría vivir: en algunes; però si poguès ser, amb una Catalunya independent ("sento dir això" Rajoy).
28 Un libro: El primer que em vé al cap: els comentaris d'"Epicur" de Carlos García.
29 Una revista: la revista catalana Tintincat.
30 Serie de TV: No miro gaire la tele darrerament, i les sèries menys.
31 Una serie de dibujos: apart dels Simpson, no em ve cap altra que m'agradi molt al cap...
32 Una flor: Una rosa o una margarita, segons els ànims que tingui.
33 Una fruta: si són bones, cireres.
34 Algún tatuaje o piercing? Mai m'he fet ni tatuatges ni piercings-arracades a mi mateix; ho detestaria.
35 Donde te gustaría viajar y aun no lo has hecho: Enlloc (no m'agrada viatjar, sincerament).
36 Un postre: Freses amb nata, si pot ser la nata acabada de fer.
37 Marca de cigarros: No he fumat en ma vida.
39 A quien admiras? El primer que se'm acut: Víctor Alexandre.
40 La persona perfecta para ti: La meva ex-companya, que ja he mencionat abans, i de la que insisteixo en no revelar-ne el nom.
41 Una emisora de radio: FlaixBac i Los 40 principales (malgrat la segona sigui en castellà).
42 Tu peor defecto: No tinc gaire carisma ni gaire bona fama jo, sóc la riota de tothom; un altre: no sóc tant constant com em convindria, em distrec molt.
43 Tu mejor virtud: Sóc molt tossut i al final a vegades guanyo (tot i les distraccions).
44 El día mas emocionante de tu vida: No sé, no sé... Responc que ningun, vinga.
45 Un recuerdoo: ¿Bo o dolent? Si en vols un de bo, et diré que el dia que vaig llegir per primer cop uns comentaris de Nietzsche, que em vaig decidir a ser filòsof (un és així); aquest moment marca un abans i un després en mi, i tant.
46 Que te hace llorar: Rarament ploro jo en l'actualitat, però m'enrabia molt quan els meus enemics intenten difamar-me i fer-me quedar com un imbècil o com un delinqüent (sense més comentaris).
47 Que te hace reír: L'estupidesa humana, que n'hi ha bastanta (va per tu, Rajoy)
48 Las mejores palabras: "Volem un país de 1ra, per això volem la independència" (és d'ERC).
49 Un sueño por cumplir: el primer que se'm acut, tot i que en tindria d'altres: acabar amb les meves rivailitats i poder escriure la meva web tranquilament
50 A quien odias: Als malvats; una persona sàdica, malvada i immoral ho trago menys que cap altra cosa.
51 Un día de la semana: Dijous; el cap de setmana ja s'acosta.
52 Un deportista: Ningún, ningún; com he dit ja, l'esport no m'anima gaire.
53 Una canción: La primera que se'm acut: "Sonríeme si eres tu", de Chenoa (dóna la casualitat que és la que ara escolto...).
54 Una película: La primera que se'm acut: la darrera d'Indiana Jones, la de la Calavera de Cristall.
55 Naranja o limón: Segons l'humor, però vinga: Taronja.
56 Estación favorita: L'hivern; les noies van més tapades, es queden més per casa, i la gent té més pau que durant l'estiu (és el primer que se m'ha passat pel cap).
57 A alguien que le debes bastante : ¿Cal que sigui algú viu? El primer que se'm acut: ma mare.
58 Te has emborrachado alguna vez? No, mai; i no em fa curiositat, francament.
59 Personas por la que darías la vida: Per qualsevol català (el primer que se'm acut com a resposta).
60 Hay alguien enamorado/a de ti? ¡¡No li ho recomanaria, com he dit tinc mala fama!! Però pel que jo sé ara mateix, ningú; una excepció probable: una xica de la meva empresa que em clava una mica la mirada.
61 Eres criticón? Molt, molt (o això diria de mi, sigui bo o dolent).
62 El día o la noche: El dia (crec que ja pots veure que NO sóc gaire marxós).
63 Tienes paciencia: Pel que vull, moltíssima (no vull sempre).
64 Que quieres hacer ahora mismo: Posar-me a estudiar d'un cop.
65 Que no perdonarías nunca: Que em tornessin a fotre per Catalunya Ràdio per segon cop (¡¡pobres d'ells!!).
66 Un peluche: L'Osset de Peluix del meu conte (se'n diu "autopropaganda").
67 La frase que mas odias: "¿1979 o futur?" (la 1ra que se'm acut; és de CIU i fa referència al Nou Estatutejo).
68 La persona con la que mas te ríes: No sóc molt rialler... Potser amb els colegues de nit.
69 Con quien te casarías: Ho hauria fet encantadíssim amb la meva ex-companya, però no crec gens que torni a mi (sic).
70 Dos palabras: ¡¡Independència, independència!! (el 1r que se'm acut).
71 Rubio o moreno: Més aviat xiques rosses... però depèn molt de quina classe de tia en concret.
72 En que piensas: En la meva ex-companya, pobrissona, maquíssima (i dale!!)
73 Una frase: "Nos hemos cepillado el Estatut, sí senyor!! Con gran talante!!" (és de Pedro Solves, i és la primera que se'm acut, que per cert és una frase odiosa amb ganes, però com no has especificat quina classe de frase volies...).
74 Messenger: no em ve de gust revelar-lo, gràcies.
75 Tienes novia: No, però ¿segons com siguin les candidates, potser podria preferir mantenir-me solter, saps? I això que tinc 31 anys...
76 Un/a cantante: Els dels Pets (no sóc molt melòman, la veritat).
77 Un deseo: La independència de Catalunya (ho sento pel PP i pel PSOE).
78 Cuantos fotologs has tenido: Si ho recordo bé, un de sol; es diu "La Caverna".
79 Pierdes el interés en una persona cuando: El perdo fàcilment i en mil i una ocasions... la gent és sovint tant poc interessant, penso jo...
80 Sol o lluvia: Sol, sol.
81 Eres celosa/o: Normalment no, a vegades ho he estat.
82 Eres rencoroso/a: Algunes vegades, ho reconec.
83 Te debe alguien algo: suposo que sí, però no solc ser molt rencorós a l'hora de reclamar deutes.
84 Peor pensamiento: Veure la meva ex-companya (i dale), amorosa i complaent, en braços d'un altre i no de mi (suposo que algun dia o altre ho veuré, és bastant probable, però ¡¡brr!! ¡¡no m'ho facis pensar!!).
85 Mejor sentimiento: L'alegria.
86 Amor a primera vista? No sé... No hi crec gaire, però suposo que algun cop passa.
87 Crees en dios: No ho sé; sóc agnòstic, no atéu.
89 Un amigo/a: Només en vull dir les inicials: A.P. ¡¡Molts records nano!!
90 Has estado enamorado/a: Sí, per exemple de la ex-companya que us he mentat. Suposo que algun dia em tornaré a enamorar.
91 Te parece divertido este test: Està bé.
92 Estas triste: No sabria dir-ho... potser una mica.
93 Tienes algún problema: Alguns, però diria que estic atravessant una època relativament bona en la meva vida.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
muslim

muslim


Nombre de missatges : 101
Data d'inscripció : 02/07/2008
Edad : 106

En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina.   En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 5:34 am

Cita :
56 Estación favorita: L'hivern; les noies van més tapades, es queden més per casa, i la gent té més pau que durant l'estiu (és el primer que se m'ha passat pel cap).

Al meu país les noies sempre van tapades i es queden per casa! T'agradaria viurei-hi ahí. Salut monarhca! king
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.muslim-answers.org/
Crom-el-nordic
Admin
Crom-el-nordic


Nombre de missatges : 948
Data d'inscripció : 25/05/2008
Edad : 47

En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina.   En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Icon_minitimeDc Jul 30, 2008 4:46 pm

muslim escrigué:
Cita :
56 Estación favorita: L'hivern; les noies van més tapades, es queden més per casa, i la gent té més pau que durant l'estiu (és el primer que se m'ha passat pel cap).

Al meu país les noies sempre van tapades i es queden per casa! T'agradaria viurei-hi ahí. Salut monarhca! king

És una observació curiosa, però em sembla tant legítima com qualsevol altra. Pensaré sobre ella, bon muslim. Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.cosmos-stoer.cat
Contenido patrocinado





En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Empty
MissatgeAssumpte: Re: En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina.   En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
En Crom el nòrdic (servidor) es fa a sí mateix un test. Llegeix i opina.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» CROMINSON LLEGEIX

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
El Forumstoa: secció de fòrums de La Stoa. :: Fòrum general. :: Altres fòrums.-
Canviar a: